وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

سیاست‌های اقتصادی دولت در بلند مدت به نفع مردم است

وحیدی گفت: برخی تلاش می‌کنند که نشان دهند، سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست در حالی که این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع آن‌ها است.
کد خبر: ۵۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 20June 2022

سیاست‌های اقتصادی دولت در بلند مدت به نفع مردم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش «حکمرانی مردمی در اقتصاد و تبیین گفتمان دولت» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نگاه اشتباهی است که بخواهیم توانمندی‌های خود را از غرب بخواهیم. این رویکرد، رویکرد درماندگی و واماندگی است.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا هیچ وقت صلاح مملکت ما را نخواسته‌اند، تصریح کرد: آن‌ها تلاش کردند جلوی پیشرفت‌های علمی ما را بگیرند و ترور دانشمندان ما را محکوم نکردند. مشخص است آن‌ها با توسعه علم و دانش ما در کشور مخالف هستند، اما ما راه خود را پیدا کردیم و مسیر پیشرفت بر روی دوش دانشمندان کشورمان شکل گرفته است.

وزیر کشور در رابطه با تبلیغات منفی دشمن درخصوص برنامه‌های اقتصادی دولت، تصریح کرد: در خارج و بخشی هم در داخل خیلی تلاش می‌کنند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست در حالی که این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.

وحیدی با بیان اینکه اقتصاد کشور باید خود را از بن بست‌هایی که ایجاد شده نجات دهد، گفت: رفته رفته هم مردم با سیاست‌های دولت آشنا می‌شوند. در ابتدا دولت فرصت کافی نداشت تا سیاست‌های خود را تبیین کند و اقناع مردم صورت گیرد، اما هرچه جلوتر می‌رویم اعتماد مردم بیشتر می‌شود و توجه بیشتری به این سیاست‌ها خواهند کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها