فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا خبر داد:

آغاز رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق مرزی خوزستان

سرتیپ خادم سیدالشهدا از آغاز رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق مرزی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 20June 2022

آغاز رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق مرزی خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا امروز در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق مرزی خوزستان خبر داد.

وی در آیین آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی اظهار داشت: باتوجه به مشکلات معیشتی برخی از خانواده‌های مناطق مرزی استان که همواره حافظان مرز‌های کشور هستند، قرارگاه منطقه‌ای کربلا در راستای خدمت به نیازمندان حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی را آماده کرده و از امروز بین این مناطق مرزی توزیع خواهد کرد.

وی افزود: اگرچه پیش از این نیز در برنامه‌های متعددی این قرارگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم قدم‌هایی را برداشته، اکنون نیز سعی کردیم با توزیع این بسته‌های معیشتی بخشی از دغدغه‌های این خانوار‌ها را کاهش دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی توسط این قرارگاه همچنان تا عید سعید غدیر در سطح مناطق استان خوزستان ادامه دارد.

خادم سیدالشهدا گفت: این بسته‌های معیشتی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال در مناطق مرزی آبادان، اروندکنار، خرمشهر، جزیره مینو، شادگان و دارخوین در قالب رزمایش کمک مومنانه در حال توزیع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار