نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

نسل امروز باید با فرهنگ ایرانی، اسلامی تربیت شوند

آیت‌الله «شعبانی» گفت: لازم است که نسل حاضر، باید با هویت ملی و دینی متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی تربیت شوند.
کد خبر: ۵۲۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ - 20June 2022

نسل امروز با هویت متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی تربیت شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز (دوشنبه) در دیدار با اعضا کمیته اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه کودکان به عنوان آینده سازان کشور، سرمایه‌های ملی هستند، اظهار داشت: لازم است که نسل حاضر، با هویت ملی و دینی متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی تربیت شود.

وی افزود: این جشنواره‌ها می‌تواند قوه تخیل کودکان را تقویت و تحریک می‌کند و کودک را به سمت خلاقیت بیشتر سوق دهد.

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر اینکه توجه و تقویت اعتماد به نفس در نسل جدید بسیار ضروری است، گفت: برخی از دیالوگ‌های فیلم‌های کودکان، حرف یک انسان ۴۰ ساله است و بیان آن توسط کودکان مضر است.

وی با بیان اینکه خوب است که از این ظرفیت برای ایجاد فضای نشاط و سرگرمی کودکان استفاده بهینه شودف تصریح کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان فرصتی مناسب برای رشد گردشگری استان و فعال کردن چرخه اقتصادی می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان متذکر شد: در شرایط اقتصادی فعلی تا آنجا که امکان دارد باید هزینه‌ها مدیریت شود و اجازه تضییع بیت المال را ندهیم.

وی ابراز داشت: با معرفی استان، ظرفیت‌های موجود در حوزه هتل‌ها و رستوران‌ها نیز که نزدیک به دو سال در دوران کرونا با مشکل جدی روبرو شده‌ را می‌توان فعال کرد.

آیت‌الله شعبانی خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری نسبت به همزمانی برگزاری جشنواره با ایام شهادت امام جواد(ع) توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار