نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شهیدان نظاره‌گر رفتار ما هستند

حجت‌الاسلام «نکونام» با تاکید بر اینکه امروز ۱۱ هزار شهید عشایر بر رفتار ما نظاره دارند، گفت: این شهیدان گرانقدر در این مجلس و این کنگره نیز حضور دارند.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 21June 2022

شهیدان امروز نظاره‌گر رفتار ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» امروز در اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، با اشاره به اینکه میزبانی از کنگره شهدای جامعه عشایری برای چهارمحال و بختیاری یک افتخار بزرگ است، اظهار داشت: در این کنگره و امثال آن موضوع بسیار مهم محتوی است و تمامی این اقدامات انجام می‌شود تا محتوی در دسترس قرار گیرد و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است، افزود: عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام را با خون مقدس خود آبیاری کردند.

نکونام با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: جمعیت را نباید دست کم برشمرد، درصورتی که انقلاب بر روی جوانی جمعیت برنامه نداشته باشد آینده انقلاب پیر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز ۱۱ هزار شهید عشایر بر رفتار ما نظاره دارند، خاطرنشان کرد: این شهیدان گرانقدر در این مجلس و این کنگره نیز حضور دارند بنابراین لازم است توجه شود در چه عرصه‌هایی حضور جدی نیاز است و تلاش شود راه بر دشمنان انقلاب بسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار