فرمانده سپاه الغدیر یزد:

مهمترین عامل سرآمدی شهید «چمران»؛ پیروی از ولی فقیه بود

سردار «زارع کمالی» گفت: مهمترین عاملی که شهید چمران را سرآمد و الگوی دیگر اساتید کشورمان قرار داد، عزم و اراده وی از پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولی‌فقیه بود.
کد خبر: ۵۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 21June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در نشستی که امروز به مناسبت روز قشر بسیج اساتید و سالروز شهادت شهید «چمران» در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی‌های بارز شهیدان کشورمان از جمله شهید «مصطفی چمران»، مقابله با ظلم و جور بود.
 
وی فرماندهی شهید چمران را بر پایه عقلانیت خواند و گفت: وضیت نامه این شهید بزرگوار همانند دیگر شهدای کشورمان، علاقمندی و عشق به کشور را نشان می‌دهد.
 
وی با اشاره به ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ ترکیبی و شناختی امروز، گفت: مهمترین عاملی که شهید چمران را سرآمد و الگوی دیگر اساتید کشورمان قرار داد، عزم و اراده وی از پاسداری از ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولی‌فقیه بود.
 
سردار زارع کمالی گفت: امروز مهمترین وظیفه اساتید ما شناخت ماموریت و عمل به موقع آنهاست چرا که شهدای ما نیز ماموریت جنگ سخت را به خوبی شناختند و به موقع در آن حضور یافته و عمل کردند.
 
وی گفت: باید مطالبه‌گری و گفتمان سازی برای حل نظام مسائل ایجاد شود و اساتید ما با توجه به شناخت و دانشی که دارند به خوبی می‌توانند در این باره ورود کرده و موفق عمل کنند.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه اساتید بزرگوار کشورمان تاکنون خوب درخشیده‌اند و در همین بحران اخیر کرونا که همه دنیا را درگیر خود ساخت، شاهد حضور سربلند اساتید بسیجی ایران اسلامی علی رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمن بودیم.
 
وی افزود: یکی از مولفه‌های امروز قدرت کشور‌ها نیروی انسانی آنهاست که خوشبختانه کشورمان مملو از همین نیروی‌های انسانی انقلابی است و امروز باید ارتباط این نیروی انسانی ماهر با صنعت را در این جنگ نابرابر برقرار کنیم.
 
وی گفت: با این تعامل تنگاتنگ خواهیم توانست ضمن تحقق شعار سال که «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، بر تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه دشمنان نیز فائق آییم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار