معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا:

نبودِ «صندلی کودک» از دلایل اصلی فوت کودکان در تصادفات است

سرهنگ جهانی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی فوت کودکان در تصادفات، نبودِ صندلی کودک است، گفت: طبق قانون، کودکان زیر ۱۲ سال باید در صندلی عقب قرار بگیرند.
کد خبر: ۵۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 22June 2022

یکی از دلایل اصلی فوت کودکات در تصادقات نبود صندلی کودک استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «عین‌الله جهانی» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا صبح امروز (چهارشنبه) در همایش همیاران پلیس تحت عنوان «کودکان را نجات دهیم» که در سالن نورالرضا پلیس راهور فراجا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ جان کودکان در تصادفات، سردار هادیانفر این موضوع را به تمامی پلیس‌ها ابلاغ کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی اصلی فوت کودکان در تصادفات، نبود صندلی کودک است، گفت: طبق قانون کودکان زیر ۱۲ سال باید در صندلی عقب قرار بگیرند.

سرهنگ جهانی گفت: بعضا عدم توجه پدران و مادران باعث ایجاد حادثه برای بچه‌ها می‌شود؛ مثلا در پارکینگ‌ها پدر و مادر‌ها توجه‌ای به حضور بچه‌ها نمی‌کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: متاسفانه در برخی موارد کودکان سر خود را از خودرو‌های دارای «سانروف» بیرون می‌آورند که این موضوع بسیار خطرناک است و بعضا باعث فوت کودکان شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار