مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

حرکت به سمت اهداف متعالی انقلاب در گرو تربیت نیروهای ولایی است

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» گفت: اگر تعلیم و تربیت دارای بنای محکم و استوار باشد و نیروی ولایی و معتقد انقلابی تربیت کند با اطمینان می‌شود مسیر اسلام و انقلاب را به سمت اهداف متعالی طی کرد.
کد خبر: ۵۳۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 22June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نشست بصیرتی و روشنگری کارکنان آموزش و پرورش شهرستان ورزقان امروز با حضور حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و شرکت معلمان و آموزگاران این شهرستان برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این نشست اظهار داشت: نقش معلمان در تربیت آحاد جامعه در تاریخ اسلام از زمان پیامبر (ص) تا امروز، بی‌نظیر و بسیار موثر بوده است.  

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دارای بنای محکم و استوار باشد و نیروی ولایی و معتقد انقلابی تربیت کند با اطمینان می‌شود مسیر اسلام و انقلاب را به سمت اهداف متعالی طی کرد.

«دادرس محمدی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورزقان نیز گفت: معلمان و آموزگاران تکلیف مهمی در مسئله جهاد تبیین دارند و با بینش عمیق و بصیرت دینی، نقش خود را در تربیت نسلی آشنا به آمال انقلاب و وفادار به ارزش‌های اصیل دینی و ملّی به نیکی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار