ادای احترام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدای گمنام شهرستان «زبرخان»+ تصاویر

سردار یوسفعلی‌زاده با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرهای درود و خرو با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۵۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 22June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که برای شرکت در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس به شهرستان زبرخان سفر کرده است با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرهای خرو و درود با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در یادمان شهدای شهر خرو و در جمع مسئولین محلی اظهار داشت: قطعاً این زمین پیشینه پرافتخاری داشته که به مزار شهدای گمنام اختصاص داده شده که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یادمان‌های شهدای گمنام در جای‌جای استان میعادگاه، زیارتگاه اهل و محل حضور مومنین شده و با برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی همسو با اهداف انقلاب اسلامی، این یادمان‌ها به کانون ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تبدیل شده است.

این مسئول تأکید کرد: یادمان‌های شهدای گمنام افتخار هر شهر است و هر مهمانی که وارد آن شهر می‌شود این یادمان‌ها از جمله نقاطی است که در آن حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با توجه به سابقه شهر خرو در دفاع مقدس، تلاش کنید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی و مردم، یادمان شهدای گمنام این شهر هر چه زودتر تکمیل شود تا رونق بگیرد که عزت شهر خرو را به‌همراه خواهد داشت.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: شهرداری‌ها در اماکن عمومی همچون بوستان‌ها که شهدای گمنام در آن به خاک سپرده می‌شوند محور اصلی خدمات هستند؛ بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری خرو نسبت به تکمیل یادمان‌ شهدای گمنام این شهر اهتمام داشته باشند.

وی تأکید کرد: اداره یادمان‌های شهدای گمنام صرفا بر عهده یک سازمان نیست بلکه به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود و همه ارگان‌های فرهنگی و همچنین بزرگان شهر در ترکیب هیئت امنا نماینده دارند و در طول دوره بر روند فعالیت‌هایی که در یادمان شهدای گمنام صورت می‌گیرد نظارت داشته و روند اقدامات را هدایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار