رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا:

لزوم تبیین راه و رسم شهدا برای جوانان/ شهید چمران علم را به خدمت دین و اسلام درآورد

حجت‌الاسلام پیغمیری با اشاره به اینکه امروز یکی از تکالیف عمده و مهم ما جهاد تبیین برای نسل جوان است، گفت: باید راه و رسم شهدا را برای جوانان تبیین کنیم.
کد خبر: ۵۳۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 22June 2022

لزوم تبیین راه و رسم شهدا برای جوانان/ شهید چمران علم را به خدمت دین و اسلام درآوردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید حجت پیغمبری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا در همایش هم‌اندیشی هئیت مدیره‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه سازمان اتکار که در سالن غدیر سازمان اتکا برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید چمران و اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان از شهادت کمتر نیست، اظهار داشت: امروز باید راه و رسم شهدا را برای جوانان تبیین شود.

وی ادامه داد: شهدا از فرصت‌‌ها به خوبی استفاده کردند و خود را به خداوند نزدیک و در تاریخ ماندگار شدند؛ شهید چمران با بصیرت و هوشمندی علم را در خدمت دین و اسلام درآورد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا افزود: شهید چمران راه و سنگر را به خوبی شناخت و در راه رسیدن به هدفی والا قدم گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از تکالیف عمده و مهم ما جهاد تبیین برای نسل جوان است.

حجت‌الاسلام پیغمبری با اشاره به سخنان امام علی (ع) گفت: پرچم‌دارن اقتصاد کشورمان امروز باید در برابر دشمنان، تحریم‌ها و ... ثابت قدم باشند و با جدیت و راسخ در این مسیر با اجرای تکالیف در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا اضافه کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید دشمن را به‌ خوبی بشناسیم و برای خنثی کردن توطئه‌های آنان عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار