نماینده ولی فقیه در مازندران:

مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی است

«محمدی لائینی» با اشاره به کارشکنی‌های استکبار در عرصه رسانه و تبلیغات گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی است.
کد خبر: ۵۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 22June 2022

مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست حجت‌الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان امروز به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار شد.

محمدی لائینی ضمن تحسین اقدامات تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف دینی، قرآنی، اجتماعی و فرهنگی، اظهار داشت: تبلیغات مهم است و خداوند متعال تمام اهداف پیامبر را در تبلیغات از نوع بلاغ مبین خلاصه کرده است.

وی به کارشکنی‌های استکبار در عرصه رسانه و تبلیغات اشاره کرد و گفت: دنیا با ایران اسلامی جنگ تبلیغاتی و رسانه ای به راه انداخته و به دنبال تحریف انقلابیون و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سازمان تبلیغات باید در جنگ رسانه ای جانانه جهاد کند، ادامه داد: مقابله با جنگ نرم دشمن نیازمند کار عملیاتی و در میدان بودن است.

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف جبهه انقلاب است، بیان داشت: استکبار تلاش دارد از جبهه رسانه بذر ناامیدی را در بین اقشار مختلف جامعه بنشاند و تبلیغات اسلامی برای مقابله با این حربه دشمنان انقلاب باید برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید بدانند نهادی همانند سازمان تبلیغات اسلامی باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن تقویت شود، خاطرنشان کرد: همچنین باید نیروی انسانی و بودجه به این سازمان تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به‌روز بودن، سواد و بصیرت رسانه‌ای، آشنایی با فضای مجازی و ذهنیت مخاطبان را ضروری دانست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها