تجدید میثاق اعضا ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان‌های امام (ره)

جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت فرا رسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۳۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 22June 2022

تجدید میثاق اعضا ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان های امام (ره)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، صبح امروز - چهارشنبه یکم تیر- آئین تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر با آرمان‌های امام (ره) با حضور اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت پنجم تیر سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و گرامی‌داشت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، جمعی از مشاوران، مدیران، کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر حضور داشتند و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

مؤمنی، دبیرکل ستاد در حاشیه آئین این مراسم، گفت: خداوند را شاکریم که در زمانه‌ای زندگی کردیم که امام راحل را درک کردیم.

وی ادامه داد: خداوند در سوره مائده فرموده است: «ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا»؛ هرکس انسانی را از نجات دهد گویا همه مردم را نجات داده است و حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ فرمودند که مبارزه با مواد مخدر، امر الهی است، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) نیز فرموده‌اند که مبارزه با مواد مخدر، جهاد بزرگ است.

دبیرکل ستاد بیان داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است و سازمان ملل متحد نیز، پنجم تیر ماه را سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامیده است.

مؤمنی افزود: به غیر از دو سال کرونا، هرساله دست‌اندرکاران امر مبارزه با مواد مخدر، برای تجدید عهد به مرقد امام راحل می‌آمدند و ما نیز به همین سنت، امروز توفیق نصیبمان شد تا با آرمان‌های حضرت امام و معظم له تجدید بیعت کنیم که تا اخرین نفس در برداشتن گام‌های مؤثر برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و همچنین مبارزه با مواد مخدر ثابت قدم هستیم و ان‌شاءالله خدا توفیق دهد که در انجام امور کوشا باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار