دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران:

مبارزه فراگیر با موادمخدر نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

«شیرازی» با بیان اینکه مبارزه فراگیر با موادمخدر نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی است، گفت: مبارزه با موادمخدر باید جامعه‌محور باشد.
کد خبر: ۵۳۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ - 23June 2022

مبارزه فراگیر با موادمخدر نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «علی شیرازی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران امروز (پنجشنبه) در نشست با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار داشت: این رویداد بین‌المللی است که در راستای مبارزه با مواد مخدر از سوی سازمان ملل نامگذاری شده‌ است.

وی به ۱۱۶ شهید مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اشاره و بیان داشت: آمریکا هنگام اشغال افغانستان در بدو ورود به افغانستان ۲۰۰ تن کشت مواد مخدر را شاهد بود، اما در هنگام خروج این دشمن شوم از افغانستان میزان کشت مواد مخدر ۱۰ هزار تن بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با ترویج مواد مخدر در ایران به دنبال بی هویت کردن جوانان ایران اسلامی هستند، گفت: مبارزه فراگیر در جهت مقابله با مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت مردمی است.

شیرازی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید اجتماع محور باشد، ادامه داد: فرمانداران در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌ها سخنرانی خواهند داشت.

وی از برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از تریبون نمازجمعه باید برای پیشگیری از مواد مخدر استفاده‌ کرد.

شیرازی با بیان اینکه سال گذشته ۶۸ درصد زندانیان استان معتاد هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از طرفیت بسیج برای مبارزه با مواد مخدر نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها