فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

جشنواره «ترنم فتح» بستری برای ارائه ظرفیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

امیر «شفقت رودسری» گفت: جشنواره «ترنم فتح» بستر هنری برای نشان دادن ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 22June 2022

جشنواره «ترنم فتح» بستری برای ارائه ظرفیت‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، امیر «شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» با اشاره به اینکه توفیق میزبانی از خانواده‌های شهدا را در این دانشگاه داریم، اظهار داشت: تقارن این روز را با سالروز شهادت شهید چمران گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه باید پیروان و ادامه دهندگان مسیر شهدا باشیم، گفت: هرآنچه امروز باعث عزت و افتخار ماست به برکت خون این شهدای عزیز است.

امیر شفقت رودسری ادامه داد: جشنواره ترنم فتح نگاه ویژه به هنر است و هنر، داشتن توانایی و مهارت برای ایجاد و خلق زیبایی است.

وی بیان داشت: میزبان چهارمین دوره جشنواره ترنم فتح در مازندران، نوشهر  دانشگاه علوم دریایی میزبان هستیم و از همه کسانی که برای مقوله هنر و ارتقای جایگاه هنر در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزارم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر خاطرنشان کرد: امید است از این بستر هنری در نیروهای مسلح بتوانیم در مجامع عمومی برای نشان دادن ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و اجتماعی بیشتر از گذشته گام برداریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار