مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

قدردانی از نعمت ولایت را شهدا به همگان نشان دادند

حجت‌الاسلام «شریف‌تبار» ضمن بیان حرکت عملی شهدای مدافع حرم در جهت تبیین معارف اسلام ناب گفت: قدردانی از نعمت ولایت را شهدا با زبان عمل به همگان نشان دادند.
کد خبر: ۵۳۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 23June 2022

قدردانی از نعمت ولایت را شهدا به همگان نشان دادندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز (پنجشنبه) در همایش نهضت پیشرفت و کنشگران و فعالان فرهنگی بانوان استان اظهار داشت: تقویت روح امید در جامعه و شناساندن ابعاد جنگ روانی دشمن، بر عهده مجاهدان فعال عرصه فرهنگی است.

حجت الاسلام شریف تبار، ضمن بیان حرکت عملی شهدای مدافع حرم در جهت تبیین معارف اسلام ناب به هفت هزار بانوی شهید انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قدردانی از نعمت ولایت را شهدا با زبان عمل به همگان نشان دادند.

وی به روز ۲۳ ذیقعده، روز زیارتی حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و بیان داشت: اعتقاد و اعتماد به ولایت باعث بروز رفتار عملی در اطاعت پذیری از منشأ نور و هدایت بشر می‌شود و انسان را در مسیر درست کمال، به مقصد می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به ولایت پذیری همگانی و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب توسط افراد جامعه، خاطرنشان کرد: امروز واجب ترین و مهمترین اصل در هدایت جامعه، ایجاد زمینه‌ها و فرصت‌ها برای ارائه ابعاد و موضوعات مختلف در حوزه جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها