پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس ایلام در پی شهادت مامور «فراجا»

«فولادی» با صدور پیامی شهادت شهید «یاسمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 24June 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس ایلام شهادت مامور فزاجا در تهران را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان ایلام در پیامی شهادت شهید «محمد یاسمی» را به مردم شهیدپرور ایران و به‌ویژه مردم شهرستان ایوان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

بی‌شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست؛ آنان‌که روایتگر حدیث ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، وفاداری، ولایتمداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشید، دلیر، برومند و فداکار از خاک شهیدپرور استان ایلام جان خود را در مسیر مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثار کرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنیت شهر ایجاد کنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

اینجانب شهادت شهید سرافراز «محمد یاسمی» به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شریف و شهیدپرور استان و شهرستان ایوان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و همکاران شهید عزیز در نیروی انتظامی تسلیت عرض می‌کنم‌.

و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار