امام جمعه پلدختر:

ایران اسلامی می‌تواند محور عدالت و عدالت خواهی در میان سایر کشورها باشد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: امروز دنیا تشنه عدالت و ایران اسلامی می‌تواند محور عدالت و عدالت خواهی در میان سایر کشورها باشد و این مهم بیشتر بر عهده دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۵۳۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ - 24June 2022

ایران اسلامی می تواند محور عدالت و عدالت خواهی در میان سایر کشورها باشد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهرستان، اظهار داشت: تنظیم قیمت اجناس در بازار وظیفه چند دستگاه اجرایی است که در راس آنها فرماندار پلدختر به عنوان مدیر و هماهنگ کننده قرار دارد و انتظار می‌رود دستگاه قضا در این زمینه متولیان امر را حمایت کند.

وی افزود: بعضی افراد هستند که در بازار رانت به وجود می‌آورند و برخی محتکر و اخلالگر بازار هستند که ساماندهی این بی ثباتی مستلزم ورود و نقش بی بدیل دستگاه قضا می باشد.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: احقاق حقوق عامه و اقشار مختلف مردم از مطالبات مقام معظم رهبری است اما در این شهرستان برخی پرونده ها وجود دارد که گاهی اوقات منافع کل شهر در آن نهفته است و باید تعیین تکلیف شوند و نباید این گونه پرونده ها را معطل کرد.

وی افزود: تشکیل ستادها و شوراهایی از سوی قوه قضاییه برای حل و فصل این گونه پرونده ها جای تقدیر دارد اما باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد و مردم نتیجه این اقدام ها را مشاهده کنند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: انتظار می رود شهردار، شورای شهر و پیمانکار شهرداری پلدختر نسبت به پرداخت حقوق کارگران اقدام کنند و همچنین امیدواریم دستگاه قضایی از این مجموعه مطالبه کند.

امام جمعه پلدختر گفت: در حوزه علمیه خواهران پلدختر در راستای معارف دینی و کارهای قرآنی خوبی صورت گرفته که مایه افتخار است و 6 نفر از خواهران حوزه علمیه الزهرا (س) این شهرستان حافظ کل قرآن هستند که این عملکرد خوبی در راستای عمل به خواسته های رهبر معظم انقلاب است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی ویاران با وفایش و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: امروز دنیا تشنه عدالت و ایران اسلامی می تواند محور عدالت و عدالت خواهی در میان سایر کشورها باشد و این مهم بیشتر بر عهده دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: مبارزه قاطع با فساد مطالبه رهبر معظم انقلاب و به تبع آن خواسته ملت بزرگ ایران است در زمان ریاست آیت الله رییسی رییس وقت قوه قضاییه ریل گذاری شده است و امروز منشوری مبارزه با فسادباید عملیاتی شود.

امام جمعه پلدختر گفت: اجرای سند تحول قضایی مطالبه رهبر معظم انقلاب است، ارج نهادن به قضات پاکدامن، زحمتکش و تلاشگر در راستای عدالت محوری و حفظ منزلت آنها وظیفه همگانی است.

وی بر ارتباط قوه قضاییه با مردم تاکید کرد و افزود: شخصیتی فرهیخته، محبوب و قضایی امروز در راس این مجموعه بزرگ است که طی یکسال با رویکرد و نگاه عالمانه خود به دستگاه قضایی در سطح کلان در کشور اتفاقات خوبی رقم خورده اما انتظار می رود در رسیدگی و تظلم خواهی فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی از مجموعه قضایی شهرستان پلدختر تقدیر کرد و افزود: امنیت، آرامش و رفاه شهروندان در شهرستان اولویت است و پلدختر براساس آمار یکی از امن ترین شهرستان های استان لرستان می باشد که این را نتیجه زحمات و تلاش های مجموعه دستگاه های قضایی و امنیتی می دانیم.

امام جمعه پلدختر گفت: دستگاه قضایی شهرستان پلدختر با خرده سرقت ها و جرم های کوچک مانند مواد مخدر به صورت جدی برخورد کند تا متنبه شوند و مرتکب جرایم بزرگ و کلان نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار