توافق حزب «دموکرات» و «اتحادیه میهنی» کردستان برای معرفی رئیس جمهور

یک نماینده پارلمان عراق از حزب «دموکرات» کردستان در سخنانی گفت: اتحادیه میهنی همراه با حزب متبوعش در زمینه معرفی گزینه رئیس جمهوری به توافقات خوبی دست پیدا کرده اند.
کد خبر: ۵۳۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 25June 2022

توافق حزب «دموکرات» و «اتحادیه میهنی» کردستان برای معرفی رئیس جمهوربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه نیوز، «شریف سلیمان» نماینده پارلمان عراق از حزب دموکرات کردستان سخنانی را در خصوص مذاکرات و رایزنی‌های این حزب با اتحادیه میهنی کردستان در خصوص انتخاب رئیس جمهور، مطرح کرد.

این نماینده پارلمان عراق در سخنان خود اظهار داشت: اتحادیه میهنی همراه با حزب متبوعش در زمینه معرفی گزینه رئیس جمهوری به توافقات خوبی دست پیدا کرده اند. وی افزود: مذاکرات میان حزب دموکرات و اتحادیه میهنی به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است.

پیشتر اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کرد که این اتحادیه نامزد خود برای تصدی پست ریاست جمهوری را تغییر نخواهد داد. اتحادیه میهنی از برهم صالح به عنوان نامزد نهایی خود برای تصدی پست ریاست جمهوری یاد کرد.

اتحادیه مذکور اعلام کرد: اختلافات میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات به ریاست بارزانی در خصوص نامزد نهایی کُرد‌ها برای تصدی پست ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد. با این حال، ما برهم صالح را نامزد نهایی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها