پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان جهان‌آرا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در پی درگذشت مرحوم حاج هدایت الله جهان آرا تصریح کرد: به یقین نام بلند شهید محمد جهان آرا و برادران شهیدش بر تارک شهیدان هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.
کد خبر: ۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 18September 2015

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان جهان‌آرا

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جهان آرا
سلام علیکم

مرحوم "حاج هدایت الله جهان آرا" پدر شهیدان سرافراز، "محمد، علی و محسن جهان آرا" سبکبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و فرزندان والا مقام شهیدانش درود می فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایههای خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

به یقین نام بلند شهید محمد جهان آرا و برادران شهیدش، بر تارک شهیدان هشت سال دفاع مقدس میدرخشد و خاطره ازخودگذشتگی، دلاورمردی و مجاهدتهای آن شهیدان والا مرتبه همواره در اذهان باقی و زنده خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت شهید پرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت مینمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید. (ان شاء اللّه)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار