طی اطلاعیه‌ای؛

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس درگذشت پدر شهیدان جهان‌آرا را تسلیت گفت

در اطلاعیه تسلیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: بدون تردید تربیت فرزندانی شجاع و غیور همچون محمد جهان‌آرا، علی و محسن از وجود پاک چنین پدرانی که خود نیز در عرصه جهاد و مبارزه با ظالم و استکبار، ایثار و جانفشانی دارند، برمی‌آید.
کد خبر: ۵۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 19September 2015

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس درگذشت پدر شهیدان جهان‌آرا را تسلیت گفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بهمناسبت درگذشت پدر شهیدان جهانآرا اطلاعیهای صادر کرده است. متن این اطلاعیه بهشرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سید هدایتالله جهانآرا در ایام شهادت فرزند برومندش، شهید محمد جهانآرا موجب تألم و تأثر خاطر همه همرزمان آن شهید در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم شهیدپرور ایران اسلامی شد.

بدون تردید سرمایههای عظیم کشورمان، مادران و پدران شهدای عزیز میباشند و تربیت فرزندانی شجاع و غیور همچون محمد جهانآرا، علی و محسن از وجود پاک چنین پدرانی که خود نیز در عرصه جهاد و مبارزه با ظالم و استکبار، ایثار و جانفشانی دارند، برمیآید.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت درگذشت پدر مهربان، فداکار، مجاهد، محب اهل بیت(ع) و از سلاله سادات علوی به خانواده محترم جهانآرا، غفران الهی و همنشینی با مقربین الهی در جایگاه ابدی را از خداوند متعال برای آن مرحوم مسئلت مینماید.

گفتنی است شهید محمد جهانآرا از فرماندهان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با فرماندهی و مدیریتش در سپاه خرمشهر، مقاومت سی و پنج روزه این شهر را در مقابل متجاوزان ارتش رژیم بعثی عراق رقم زد و پیشروی دشمنان اسلام را با آن گروه اندکش مختل کرد و خود نیز بهعنوان آخرین نفر شهر را ترک نمود.

در پایان این اطلاعیه از آحاد مختلف ملت قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی بهویژه مردم شهیدپرور استان تهران جهت حضور در مراسم ختم پدر شهیدان جهانآرا که روز شنبه 28 شهریور ماه از ساعت 16:00 تا 18:00 در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، مسجد حضرت ولیعصر(عج)  برگزار میشود دعوت به عمل آمده است.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار