مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی مطرح کرد؛

نمود اثرات و برکات معنوی تشییع شهید گمنام در زندان‌های آذربایجان غربی

«محمدی» گفت: تشییع شهدای گمنام در زندان‌های آذربایجان غربی برکات معنوی زیادی به همراه داشت به‌گونه‌ای که اکثر زندانیان استان تقاضای دوباره حضور شهدای گمنام در زندان‌ها را دارند.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 25June 2022

نمود اثرات و برکات معنوی تشییع شهید گمنام در زندان های آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «مجتبی محمدی» مدیرکل زندان های آذربایجان غربی امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در ارومیه برگزار شد با تبیین اولویت ها در حوزه اصلاح و تربیت زندانیان استان اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در سند تحول دستگاه قضا به آن تاکید شده موضوع اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و خانواده های آنان است که ما در مجموعه اداره کل زندانهای آذربایجان غربی با اهتمام جدی به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

وی کاهش جمعیت کیفری را از دیگر اولویت های راهبردی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز سعی داریم با استفاده از ظرفیت های قانونی، مجازات های جایگزین حبس و پابند الکترونیکی بتوانیم به این اولویت دستگاه قضا جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: ارتقا شرایط زندانیان هم از لحاظ بهبود کیفیت غذا و مکان از دیگر موضوعاتی است که با دقت بیشتر به دنبال اجرای آن هستیم.

محمدی از بهسازی سه هزار و 750 مترمربع از فضای زندان های استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: امسال شش هزار متر مربع نیز به فضای فرهنگی، ورزشی، کارگاه های اشتغالزایی و محل اسکان زندانیان افزوده شده که بخشی از این طرح ها در هفته جاری که مصادف با هفته قوه قضائیه است به بهره برداری خواهند رسید.

وی از مراسم تشییع شهید گمنام که در اردیبهشت سال جاری در زندانهای استان آذربایجان غربی صورت گرفت به عنوان اثرگذارترین برنامه فرهنگی در حوزه اصلاح و تربیت یاد کرد و افزود: اثرات و برکات معنوی این تشییع در بین مددجویان بگونه ای نمود پیدا کرد که اکثر زندانیان استان ما تقاضای دوباره حضور شهدای گمنام در زندان ها را دارند.

محمدی اظهار داشت: آذربایجان غربی با سه کشور خارجی همسایه است که سرریز جرائم و مجرمین سایر استان ها در این استان نمود پیدا می کند، اما با این حال با توجه به حجم آسیب هایی که این استان به دوش می کشد به لحاظ امنیتی و دفاعی جزو پنج استان امن کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها