پس از برپایی نماز جمعه صورت گرفت

تشییع پیکر مرحوم حاتمی توسط نمازگزاران تهرانی

پیکر مرحوم سید احمد حاتمی دانشمند فضایی کشورمان، پس از برپایی نمازجمعه، با سر دادن شعار «مرگ بر آل سعود» توسط نمازگزاران تهرانی تشییع شد.
کد خبر: ۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ - 18September 2015

تشییع پیکر مرحوم حاتمی توسط نمازگزاران تهرانی

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر دکتر سید احمد حاتمی کلشتری دانشمند فضایی کشورمان، پس از برپایی نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم آیتالله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران نماز میت را بر پیکر این دانشمند فقید کشورمان اقامه کرد، و سپس پیکر مرحوم حاتمی بر دستان مردم مؤمن و انقلابی تهران، از درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب تشییع شد.

تشییعکنندگان در این مراسم با سر دادن شعار "مرگ بر آل سعود" نسبت به عدم کفایت رژیم سعودی در برقراری امنیت در اجرای مناسک حج اعتراض کردند.

همچنین نمازگزاران تهرانی با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، نسبت به اقدامات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی نیز ابراز انزجار کردند.

گفتنی است دکتر «سید احمد حاتمی کلشتری» از دانشمندان برجسته فضایی کشورمان بود؛ که چندی پیش بهمنظور ادای مناسک حج به سرزمین نزول وحی سفر کرد؛ وی پس از حادثه مشکوک سقوط جرثقیل در حریم کعبه، و زمانی که در حال کمک به مصدومان حادثه بود، خود دچار سانحه شد و بعد از انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دکتر حاتمی عضو هیئت علمی پژوهشکده سامانههای حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران، و دارای مدرک فوق دکترای مهندسی مکاترونیک و دکتری مهندسی مکانیک طراحی کاربردی از انگلستان بود.

قرار است پیکر این دانشمند فضایی در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها