رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

امام خامنه‌ای در دریای طوفانی منطقه کشور را به‌سلامت عبور دادند

چمران با اشاره به ششم تیر سالروز سوء قصد به جان حضرت امام خامنه‌ای، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه شرایط سخت و در دریای طوفانی منطقه، کشتی جمهوری اسلامی را به سلامت عبور دادند و ان‌شاالله لطف الهی همیشه شامل حال ایشان و ملت باشد.
کد خبر: ۵۳۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ - 26June 2022

امام خامنه‌ای در دریای طوفانی منطقه کشور را به‌سلامت عبور داده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و سومین جلسه شورای شهر با اشاره به (پنجم تیر) روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: مواد مخدر امروزه به عنوان یکی از کار‌های سودآور مطرح است و عده‌ای از این راه درآمد سرشار به دست می‌آورند.

چمران گفت: کشور ما در رابطه با مبارزه با مواد مخدر جایگاه بالایی دارد و کشفیات مواد مخدر در کشور بالاست و در مسیر ترانزیت جهانی مواد مخدر قرار دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه از این مسیر استفاده می‌شود و تاثیر نامطلوبی در کشور می‌گذارد، اظهار داشت: عده زیادی معتاد می‌بینیم که یکی از معضلات امروزی شهر‌ها و جامعه کنونی‌ ماست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این زمینه پدران و مادران وظیفه حمایت و حفاظت از فرزندان را بر دوش دارند تا آن‌ها دچار آسیب نشوند.

وی با اشاره به ششم تیر سالروز سوء قصد به جان حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: خداوند را شاکریم که این سوء قصد عملیاتی نشد و ما از وجود ارزشمند رهبر عزیز و بزرگوار برخوردار هستیم و برای ایشان سلامتی، تندرستی، حسن تدبیر، پیروزی و طول عمر آرزو می‌کنیم.

چمران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه شرایط سخت و در دریای طوفانی منطقه، کشتی جمهوری اسلامی را به سلامت عبور دادند و ان‌شاالله لطف الهی همیشه شامل حال ایشان و ملت باشد.

وی افزود: امیدواریم همه تلاش‌هایی که در راه بلند آوازه کردن اسلام و جمهوری اسلامی انجام می‌شود، ادامه یابد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار