رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

شهید بهشتی شخصیتی بی‌نظیر بود

چمران با گرامیداشت روز هفتم تیر سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن، گفت: شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیری داشت.
کد خبر: ۵۳۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 28June 2022

شهید بهشتی شخصیتی بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در هفتاد و چهارمین جلسه شورا با گرامیداشت روز هفتم تیر سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از مسئولین کشورمان، اظهار داشت: این انفجار توسط منافقین کوردل صورت گرفت و تعدادی از وزرای هیات دولت و بزرگان کشور که صاحب تفکر بودند به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این حادثه می‌توانست کمر انقلاب اسلامی را بشکند و ضربه بزرگی بود، گفت: تصمیمات حضرت امام و بیانات ایشان توانست تبعات این‌ حادثه عظیم را از سر ملت رفع کند و جمهوری اسلامی با قدرت و توان به کار خود ادامه دهد.

چمران با بیان اینکه شهید بهشتی یک ملت بود، افزود: شهید بهشتی دارای درایت، مدیریت و شخصیتی بی نظیر و کم نظیر بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت هشتم تیر روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی گفت: این فقط یک نامگذاری و حرف است و همگان به یاد دارند که در طول دفاع مقدس صدام از این سلاح علیه ما و حتی مردم خود در حلبچه استفاده کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم کشور‌ها با پایبندی به قرارداد‌های بین‌المللی از سلاح شیمیایی و میکروبی استفاده نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه گفت: امیدواریم با ساده زیستی و ساده نگری شاهد گسترش ازدواج در جامعه باشیم؛ همچین دولت با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ایجاد بستر‌ها باعث ترویج ازدواج شود.

چمران با تبریک قهرمانی بانوان تکواندو ایران در مسابقات جهانی گفت: این بانوان نشان دادند که با همین شرایط و اعتقاد به دور از برهنگی و بی‌حیایی می‌توان به جایگاه والا دست پیدا کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار