رییس شورای اسلامی شهر تهران:

بمب‌گذاری در حرم امام رضا (ع) یکی از جنایت‌های آمریکا بود

چمران با گرامیداشت سالروز شهادت تعدادی از زائران حرم امام رضا در بمب‌گذاری صورت گرفته توسط آمریکا و سرسپردگانش گفت: بمب‌گذاری در حرم امام رضا (ع) یکی دیگر از جنایات آمریکا در تاریخ است.
کد خبر: ۵۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 19June 2022

بمب‌گذاری حرم امام رضا (ع) یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر، اظهار داشت: کسانی که در مسیر الهی قدم برمی‌دارند مورد عزت خداوند قرار می‌گیرند و پیروز و سربلند می‌شوند.

وی با گرامی‌داشت روز ۲۹ خرداد مصادف با درگذشت علی شریعتی گفت: ایشان یکی از مبارزین و کسانی است که در پایه‌گذاری و آگاه سازی نسل جوان آن زمان بسیار موثر بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: مطالعات، توانمندی رسیدن به بسیاری مسائل، جایگیری در بین نسل جوان و دنبال کردن تفکرات او به ویژه بین دانشجویان حرکتی در جامعه اسلامی به وجود آمد که در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود.

چمران با گرامیداشت سالروز شهادت تعدادی از زائران حرم امام رضا در بمب گذاری صورت گرفته توسط آمریکا و سرسپردگانش خاطرنشان کرد: بمب‌گذاری در حرم امام رضا (ع) یکی دیگر از جنایات آمریکا در تاریخ است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار