فرمانده انتظامی مازندران:

قوه قضائیه پاسدار ارزش‌ها و کرامت انسانی است

سردار «میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 26June 2022

قوه قضائیه پاسدار ارزش‌ها و کرامت انسانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

اِذا حَکَمْتُمْ فَاعْدِلوا وَ اِذا قُلْتُمْ فَاَحْسِنوا فَاِنَّ اللّه‏َ مُحْسِنٌ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ

هرگاه قضاوت مى‏‌کنید، عادلانه قضاوت کنید و هرگاه سخن می‌گویید، نیکو بگویید، زیرا خداوند نیکوکار است و نیکوکاران را دوست دارد. پیامبراکرم (ص)

قوه قضائیه یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از آیات روح بخش الهی، شرع مقدس اسلام و بهره‌مندی از رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، همواره با پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و حق مظلومان و ستمدیدگان نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در این راه نیز یاران ارزشمندی را تقدیم تحقق حکومت عدل الهی کرده است.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت‌گستری، خدمتی ارزشمند و ستودنی است و آنگاه که این خدمت در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش فراگیر در عالم.

هفته قوه قضائیه فرصتی است گرانبها برای گرامیداشت یاد خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ یار دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکریم خالصانه قشر خدوم تلاشگران در عرصه قضا و قضاوت که بدون شک همه تلاش‌های صادقانه آنان جلب رضایت خداوند متعال در راه احقاق حق مظلومان و رضایت مندی مردم است.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان، قضات و کارکنان این دستگاه مهم و تأثیرگذار به پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه عدل و عدالت در امتداد آرمان امام راحل و با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و الگوگیری از اندیشه‌های آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) که با پشتوانه‌های غنی علمی و عملی توانسته است نوید بخش تحقق و پایداری همه جانبه عدالت اسلامی در سطح کشور شود، توقیفات روزافزون همه دلسوزان به نظام در این عرصه را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها