نبیل قاووق:

تهدید‌های رژیم صهیونیستی مصرف داخلی دارد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت: تهدید‌های رژیم صهیونیستی تأثیری بر معادلات مقاومت نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 26June 2022

تهدید‌های رژیم صهیونیستی مصرف داخلی داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله امروز (یکشنبه) در مراسمی در جنوب لبنان اظهار داشت: تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای مصارف داخلی است و در برابر غافلگیری‌ها و معادلات مقاومت بی‌فایده است.

بنابر گزارش «المنار»، وی افزود: این تهدیدات، واقعیت قدرت موضع لبنان را که مبتنی بر معادله سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت است، تغییر نمی‌دهد.

شیخ قاووق تأکید کرد: هر ائتلاف سعودی با رژیم اسرائیل تهدیدی مستقیم و خنجری در پشت لبنان، فلسطین، سوریه و تمام امت اسلام است.

شیخ «حسن البغدادی» دیگر عضو شورای مرکزی حزب‌الله نیز در خصوص تهدید‌های مکرر رژیم صهیونیستی گفت: مضحک است که سران دشمن صهیونیستی امروز تهدید می‌کنند؛ همان‌هایی که در اوج قدرت و حمایت حامیانشان، جنگ را باختند؛ تهدیدات امروز آنها، اسرائیلی‌ها را می‌ترساند و برای لبنانی‌ها مهم نیست؛ زیرا به قدرت مقاومت و توانایی محور مقاومت اطمینان دارند.

شیخ البغدادی در ادامه بر رد عادی‌سازی روابط، اسکان دایمی آوارگان فلسطینی و گزینه مقاومت در مسیر حمایت از اصول ثابت و مقدسات تأکید کرد.

در همین ارتباط، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد، حزب‌الله با راه‌اندازی چندین سایت نظامی در مرز با فلسطین اشغالی، دنبال ایجاد خط دفاعی پیشرفته و جمع‌آوری اطلاعات است.

امروز نیز افسران ارشد نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با وب‌سایت عبری «ماکو» از برخی شکاف‌های امنیتی و مشکلاتی که ممکن است در جنگ احتمالی آینده در حفاظت از میادین گازی به‌ویژه در سایه خط و نشان‌های حزب‌الله با آن روبرو شوند، پرده برداشتند.

این افسران مدعی شدند، حزب‌الله توانسته به مقادیر زیادی موشک زمین به دریا مانند موشک «یاخونت c ۸۰۲» که قابلیت هدف گرفتن تأسیسات حیاتی را دارند، دست پیدا کند علاوه اینکه موفق به ارتقای موشک‌های دیگری که موشک‌های روسی را شبیه‌سازی می‌کنند، شده است. تهدیدات دیگری نیز وجود دارد و احتمالاً شامل قایق‌های بمب‌گذاری شده، پهپاد‌ها و غواص‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها