عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:

رویا‌های اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شد

شیخ «نبیل قاووق» از نقش مسموم سفارتخانه‌های خارجی در لبنان خبر داد و گفت: در ۱۵ ماه مه جاری رویا‌های اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 09May 2022

رویا‌های اسرائیل و متحدان آن در ۱۵ مه دفن خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: شعار خلع سلاح مقاومت شعاری برای تقابل است؛ نه اقدامی گره‌گشا. دخالت‌های مسموم سفارتخانه‌ها به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

وی افزود: بدتر از آن، مشروعیت دادن مسئولان لبنانی به دخالت‌های آمریکا و عربستان است.

قاووق گفت: حزب‌الله در مرحله آتی به شکلی مختلف برای توقف دخالت‌های مسموم سفارتخانه‌هایی که اقدامات تحریک‌آمیز انجام داده و فتنه‌افکنی می‌کنند، عمل خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: لبنانی‌ها خریدنی و فروشی نیستند و زیر بار تهدید نمی‌روند. در ۱۵ ماه مه رویا‌های اسرائیل و متحدان آن دفن خواهد شد و مرحله نوینی برای حامیان مقاومت خواهد بود.

وی افزود: ما در مرحله آتی به دنبال ایجاد راهکار هستیم و دشمنان مقاومت در راستای طولانی کردن بحران حرکت می‌کنند. مسئولان لبنانی همچنان منتظر چراغ سبز آمریکا هستند. آمریکایی که کوبا، ایران و کره شمالی را مدتهاست تحریم کرده است، برای لبنان دلش نمی‌سوزد و سعودی که ۱۵ میلیون یمنی را گرسنه نگه‌داشته است، نباید ما انتظار داشته باشیم که دلسوز لبنان باشد.

قاووق تاکید کرد: ما نخواهیم پذیرفت که سرنوشت لبنان در دست دشمنانش باشد. در مرحله آتی با بحران‌های داخلی با شکلی مختلف برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار