رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

باطل السحر هجمه های دشمنان خدمت بی منت، صادقانه و تلاش شبانه روزی است

«عتباتی» گفت: امروز حجت بر ما تمام است و همه باید توان خود را در عرصه خدمت رسانی به مردم بکار بگیریم چراکه باطل السحر هجمه‌های دشمنان خدمت بی منت، صادقانه و تلاش شبانه روزی است.
کد خبر: ۵۳۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ - 26June 2022

باطل السحر هجمه های دشمنان خدمت بی منت، صادقانه و تلاش شبانه روزی است

به گزارش  دفاع‌پرس از ارومیه، «ناصر عتباتی» رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی امروز (یکشنبه) در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی 7 تیر که با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولین در ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حوادث تروریستی شش تا 12 تیر ماه و 17 هزار شهید ترور در کشور گویای نقض حقوق بشر توسط ایادی استکبار جهانی است؛ مدعیانی که نوع نگاهشان به حقوق بشر منفعت طلبانه است تا با تحت فشار قرار دادن دولت‌های مستقل، اهداف خود را عملیاتی سازند.

عتباتی با اشاره به تفاوت های ساختاری در نگاه حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر آمریکایی گفت: مبانی اصلی و اساس حقوق بشر اسلامی توجه به کرامت انسانی است اما در حقوق بشر آمریکایی نگاه ابزاری و منفعت گرایانه به حقوق بشر وجود دارد.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه امن برای جبهه مقاومت و مظلومان منطقه و آزادی خواهان جهان است اضافه کرد: این امر در سایه رهبری های داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی از شهید بهشتی به عنوان یک مکتب یاد کرد و اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگذاران مردم در قوه قضائیه با حرکت بر مدار صیانت و پاسداری از خون شهدا تمام تلاش خود را در عرصه خدمت رسانی به مردم و احقاق حق آنها به کار خواهیم بست.

عتباتی گفت: دشمن یقین بداند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر است و همانطوریکه در طول 8 سال دفاع مقدس توانستیم با دست خالی با دشمنان مبارزه کنیم و یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم، امروز نیز می توانیم در کوران هجمه اقتصادی دشمنان با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب ایستادگی کنیم بدون آنکه خم به ابرو بیاوریم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: بنابراین امروز حجت بر ما تمام است و همه می دانیم باطل السحر هجمه های دشمنان خدمت بی منت، صادقانه و تلاش شبانه روزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار