مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» بهترین فرصت برای معرفی ماهیت استکبار جهانی است

«صفدریان» گفت: آمریکای جنایت‌کار با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو بودن را دارد، که هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 27June 2022

هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» بهترین فرصت برای معرفی ماهیت این کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم بزرگداشت هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» امروز (دوشنبه) با حضور مسئولین استان و روایت‌گران ایثار، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

«مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ابن مراسم اظهار داشت: در سال ۱۳۶۰ در چنین روزی ششم تیرماه، منافقین کوردل به نیابت از آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و اقدام به سوء قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب کردند که در آن زمان، امام جمعه تهران و نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند، اما به خواست خداوند اقدام آنان نتیجه‌ای نداشت و یک بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان نمایان شد.

وی افزود: بعد از ۴۱ سال از آن واقعه می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحت و سلامت، رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچنان عهده‌دار هستند و روز به روز گستره محبوبیت ایشان در جهان اسلام و کل دنیا علی الخصوص در جبهه مقاومت روبه فزونی است.

صفدریان خاطرنشان کرد: ۴۱ سال پیش منافقین تصور نمی‌کردند که روزی خواهد رسید که رهبر معظم انقلاب اسلامی به چنین جایگاهی در جهان برسد.

وی تصریح کرد: این اقدام تروریستی و اقدامات دیگر آمریکا از ششم تا ۱۲ تیر، تنها گوشه‌ای از جنایات‌های استکبار جهانی در منطقه است که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان ابراز داشت: آمریکای جنایت‌کار با وجود همه این اقدامات، هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو بودن را دارد و نامگذاری این هفته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.

وی متذکر شد: باید تمام تلاشمان را بکنیم تا نسل جدید، ویژگی‌های این رژیم جنایتکار را بشناسد تا هیچ وقت دل به آمریکا و ایادی آن ندهند و جذب زرق و برق ظاهری آن نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار