در پیامی خطاب به کبری خزعلی؛

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی به کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان، درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ - 19September 2015

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پیامی به کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان، درگذشت آیتالله خزعلی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

خواهر ارجمند سرکار خانم دکتر خزعلی
رئیس محترم شورای فرهنگی اجتماعی زنان

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان حضرت آیتالله ابوالقاسم خزعلی از تدوینکنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عضو مجلس خبرگان رهبری و نیز عضو شورای نگهبان موجب تاثر و تالم بسیار گردید.

فراق و از دست دادن پدری که عمر خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری نموده و با تربیت فرزندانی خادم به اسلام و انقلاب از خود به یادگار گذاشت، بسیار سخت و جانکاه است.

بیشک آغاز سفری ابدی، بستن رحل اقامت از این دنیای فانی در ایام وفات حضرت امام جوادالائمه(ع) امید به عنایت و شفاعت این امام همام را نوید میدهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و خانواده آن مرحوم مغفور، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و بهترین پاداش صالحان و همنشینی با انبیاء و اولیاء و برای شما و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار