شهردار زنجان:

تولیدات دفاع مقدسی عرض ارادت به شهدا است

«فیروزفر» گفت: تولید فیلم «سروها ایستاده می‌میرند» عرض ارادت به شهدا است.
کد خبر: ۵۳۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ - 27June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «علیرضا فیروزفر» امروز در مراسم آیین رونمایی و اکران فیلم «سروها ایستاده می‌میرند» با تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی در برگزاری این برنامه اظهار داشت: زنجان در هر دوره‌ای خاص بوده و وقتی صحبت از نهال انقلاب اسلامی است همه تا پای جان ایستادند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه زنجانی پیش از انقلاب نخستین تجمع بانوان را رقم زدند، اضافه کرد: این مضوع موجب شد زنجان در این زمینه الگوی کشور شد.

وی با بیان اینکه وقتی سخن از دفاع از کشور می‌شود جوانان خط شکن می‌شوند و نام بزرگ غواصان دریادل را رقم می‌زنند، بیان کرد: آنگاه که مشق عشق ائمه اطهار است به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی قلب می‌گیرند و کاری می‌کنند که همه انگشت به دهان می‌مانند.

فیروزفر با اشاره به اینکه وقتی صحبت از گمنامی می‌شود کسی مثل شهید سليمانی می‌رود و نامش درخشان می‌شود، افزود: امروز ما نتیجه این فداکاری را می‌بینیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان این افتخار را دارد که میزبان این پهلوان شهر زنجان باشد، گفت: افتخار می‌کنیم که مردم فهیم را خدمت‌گذاری می‌کند.

وی با تقدیر از همه کسانی که همراه با شهرداری زنجان در تولید این فیلم کوشیدند و از همه ارگان‌ها که سهیم بودند، ادامه داد: این تلاش را می‌بینیم که عرض ارادت به شهدای زنجان است.

فیروزفر با اشاره به اینکه زنجان ایام خوشی در پیش دارد، تصریح کرد: ایام محرم برای زنجانی‌ها ایام خوش است و امروز دو سال پس از دوری از یوم‌العباس تدارک این مراسم را می‌بینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار