رئیس کل دادگستری کردستان:

مسئولان با خدمت صادقانه و جهادگونه دین خود را به شهدا ادا کنند

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: تک تک ما مسئولان به عنوان خادمان ملت مدیون شهدا هستیم و باید با خدمت صادقانه و جهادگونه به مردم دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 28June 2022

مسئولان با خدمت صادقانه و جهادگونه دین خود را به شهدا ادا کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌‌الاسلام «سیدحسین حسینی» رئیس کل دادگستری کردستان امروز در جریان دیدار با شهردار سنندج که به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار داشت: مسئولیت امروز در دستگاه قضا بالا است و به عنوان وارث خون شهدا تمام توان خود را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به کار بسته‌ایم.

وی افزود: تک تک ما مسئولان به عنوان خادمان ملت مدیون شهدا هستیم و باید با خدمت صادقانه و جهادگونه به مردم دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

رئیس کل دادگستری کردستان با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمرانی و غیره در سطح شهر، گفت: به روز بودن پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سنندج از اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: عقب بودن پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل شهرداری ها در برخی شهرهای استان همواره موجب اعتراضاتی از سوی پرسنل خدوم این نهاد شده، که باید از الگوی موفق شهرداری سنندج در بروز شدن پرداخت حقوق در شهرداری های سایر نقاط استان بهره گیری شود.

وی برنامه های شهرداری در حوزه ارتقای زیرساخت های تفریحی، رفاهی، گردشگری و ... در شهر سنندج را قابل تقدیر خواند و گفت: حرکت در چنین حوزه با توجه به کمبودهایی که وجود دارد از مصادیق باقیات و صالحات است.

این مسئول در ادامه تبادل تجربیات در حوزه مدیریت شهری را ضروری خواند و گفت: شورا و شهرداری سنندج از تجربیات موفق شهرهای مختلف در کشور بهره بگیرند.

رئیس کل دادگستری کردستان بر حمایت از مردم در تصمیم گیری در کمیسیون های ماده 100 را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ملاک در هر تصمیمی قانون باشد اما با توجه به وضعیت اقتصادی مردم تا جایکه امکان دارد حامی مردم باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار