دیدار مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان با رئیس دادگستری استان+ تصویر

سردار «مالکی» به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ - 01July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام «سیدحسین حسینی» رئیس کل دادگستری استان کردستان دیدار کرد.

سردار مالکی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت: وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌ها، هدف از نشر ارزش های دفاع مقدس را احیای ارزش های اسلام ناب محمدی در جامعه دانست و بر گسترش این فرهنگ با همکاری تمامی ادارات و نهادها تأکید کرد.

این مسئول عنوان کرد: دستگاه قضایی وظیفه بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارد رسیدگی به پرونده و تضرع مردم برای برقراری عدل و دادخواهی به عهد و از مسئولیت سنگین این سازمان و مسئولان آن است.

در ادامه حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابراز رضایت ایشان از دستگاه قضایی در این هفته یکی از برکات بزرگ برای ما بود.

 رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: امیدواریم این حرکت و سیاست ها، روش ها  و منشها در دستگاه قضا همچنان ادامه پیدا کند و اجرای سند تحول که به عنوان ریل گذاری برای پیشبرد دستگاه قضایی عنوان شده با مدیریت جدید به سرانجام برسد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد احیای حقوق عامه تصریح کرد: مبارزه با فساد در دستگاه قضا و جنبه نظارتی علاوه بر جنبه رسیدگی با‌ید به نحو جد دنبال شود تا عدالت به معنای واقعی نمود پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها