یادواره 27 شهید روستای ینگجه برگزار شد

مراسم گرامیداشت 27 شهید روستای ینگجه سرولایت از توابع شهرستان نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 19September 2015

یادواره 27 شهید روستای ینگجه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از نیشابور، مراسم گرامیداشت 27 شهید روستای ینگجه سرولایت از توابع شهرستان نیشابور با حضور سردار قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) جمعی از مسئولان محلی و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسن باخرد مسئول حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) و از یادگاران دفاع مقدس و راوی دفاع مقدس گفت: بالای هر خوبی، خوبی دیگری است، اما کسی که در راه خدا به شهادت میرسد خوبی است که بالای آن دیگر هیچ خوبی وجود ندارد.

وی افزود: اگر ما در راه شهدا حرکت کنیم و پشتیبان امام زمان (عج) و ولایتفقیه باشیم در آخرت از شفاعت آنها برخوردار خواهیم شد.

مسئول حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: جوانان ما باید در زندگی خود بهگونهای عمل کنند که دچار پشیمانی نشوند آنها با بهرهگیری از سیره و سبک زندگی شهدا میتوانند سعادت دنیا و آخرت خود را تأمین میکنند.

حسن باخرد اظهار داشت: داعش هرکجا خواست ورود پیدا کند از کسی اجازه نگرفت و فجیعترین جنایات را کرده است. اما همین افراد با علم به اینکه روحیه شهادتطلبی در مردم ما وجود دارد حتی به خود جرات آمدن به 40 کیلومتری کشور ما را نداده است.

در این مراسم از کتاب بر بال فرشتگان به قلم سبزعلی غلامی که به زندگی شهدای ینگجه پرداخته است رونمایی شد. عطرافشانی مزار شهدا و مداحی و قرائت دل نوشته از دیگر برنامههای این یادواره بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار