فرمانده سپاه امام علی شهرستان تاکستان:

عملیات ثامن الائمه در تاکستان بازسازی می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات ثامن الائمه در شهرستان تاکستان باسازی و برای عموم اجرا می شود.
کد خبر: ۵۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 19September 2015

عملیات ثامن الائمه در تاکستان بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، برنامههای رزمایش و نمایشگاه دفاع مقدس که طبق روال هرساله در هفته دفاع مقدس در شهر قزوین برگزار میشد، امسال برای اولین بار به میزبانی شهرستان تاکستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در این خصوص گفت: پس از برگزاری چندین جلسه در سطح شهرستان و استان، برنامه ویژه هفته دفاع مقدس امسال به همت سپاه صاحبالامر (عج) استان و با هماهنگی و پشتیبانی تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط در این شهرستان برگزار میشود، این برنامهها در دو بازه زمانی و با دو محوریت نمایشگاه و رزمایش نمادین به اجرا درخواهد آمد، بهصورتی که در طول هفته دفاع مقدس صبحها برنامه نمایشگاه از ساعت 10 تا 13 با جامعه هدف دانش آموزان و شبها برنامه رزمایش بعد از نماز مغرب تاساعت 30/22 با جامعه هدف عموم و خانوادهها را پیشبینی کردهایم.

وی تصریح کرد: این برنامهها در زمینی محصور به مساحت 52000 مترمربع به اجر درخواهد آمد، 25500 مترمربع از این فضای دیوار کشیده شده را به بحث رزمایش با محوریت پیادهسازی و بازسازی عملیات ثامنالائمه (ع) «شکست حصر آبادان» اختصاص دادهایم، همینطور 25000 مترمربع نیز فضاسازی معنوی با محوریت دفاع مقدس انجام دادهایم، 1500 مترمربع دیگر را نیز در سیلویی مسقف در قالب 12 غرفه به بحث نمایشگاه با محوریت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرداختن به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی، عفاف و حجاب، کرسیهای آزاداندیشی، پشتیبانی از جنگ با محوریت شهرستان تاکستان، فضای مجازی و ... اختصاص دادهایم.

لطفی زاده ادامه داد: شبشعر و خاطره، روایتگری راویان دفاع مقدس و نورافشانی از دیگر برنامهای جانبی در این هفته است که امیدواریم درزمینهی آشنایی نسل جوان با رشادتهای رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کلیهی اقشار جامعه مثمر ثمر باشد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در روز چهارشنبه 8مهر که روز پایانی هفته دفاع مقدس است بازسازی واقعه غدیر به نمایش درخواهد آمد، برنامههای متنوع سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در ایام هفته دفاع مقدس در مجاورت میدان شهید لشگری این شهرستان با پیشبینی میزبانی از 1500 الی 2000 نفر بهصورت روزانه به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار