رایزنی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با سفیر فلسطین در بغداد

سفیر فلسطین در عراق در دیدار با دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق درباره راه‌های مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۵۳۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ - 28June 2022

رایزنی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با سفیر فلسطین در بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق امروز سه شنبه در دفتر خود در بغداد میزبان «احمد عقل» سفیر فلسطین در عراق بود.

پایگاه خبری العهد نیوز عراق به نقل از بیانه دفتر الخزعلی در خصوص این دیدار گزارش داد: دو طرف در این دیدار درباره راهکار‌های مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق و راه کار‌های هیئت هماهنگی شیعی برای برون رفت از بن بست سیاسی فعلی در این کشور رایزنی کردند.

شیخ قیس الخزعلی و احمد عقل درباره راه کار‌های مقابله با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع عراق با این روند و درخواست‌ها برای پیوستن به آنکه آشکارا در مصوبه اخیر پارلمان عراق مبنی بر جرم انگاری عادی سازی روابط با دشمن نمود یافت، تأکید کردند.

سفیر فلسطین نیز در این دیدار توضیحات مفصلی را درباره اوضاع فلسطینی‌های مقیم عراق و نیاز آن‌ها به تسهیل امور معیشتی ارائه داد و از مواضع شیخ قیس الخزعلی که همیشه در رفتار و گفتار حامی آرمان فلسطین بوده است، قدردانی کرد.

این دیدار در حالی انجام شد که مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق، امروز سه شنبه با انتقاد شدید از این‌که رئیس‌جمهور این کشور قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا نمی‌کند، از نامزدی مجدد او برای منصب ریاست‌جمهوری ابراز تأسف کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار