در جهت تجلیل از خانواده شهدا صورت گرفت؛

دیدار سرپرست بنیاد شهید کبودراهنگ با مادر شهید «امیدی»

حجت‌الاسلام «محمد حسنی» سرپرست بنیاد شهید کبودراهنگ با مادر سرباز شهید «سعید اله امیدی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 28June 2022

دیدار سرپرست بنیاد شهید کبودراهنگ با مادر شهید «امیدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  حجت‌الاسلام «محمد حسنی» سرپرست بنیاد شهید کبودراهنگ با حضور در منزل سرباز شهید «سعید اله امیدی» با مادر این شهید بزرگوار دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا به ما درس اخلاق دادند، اظهار داشت: ما از شهدا آموختیم که هرگاه انسانی به درجه بالای اخلاق برسد، می تواند از محرمات الهی دوری کند.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: در روایات اهل بیت (ع) هم آمده است که اگر می‌خواهید جامعه‌ای مزین به تقوی شود خود و مردم را به پرهیز از محرمات الهی توصیه کنید.

وی شهدا را نماد تقوی در جامعه خواند و گفت: باید سبک و سیره زندگی شهدا را در زندگی خود الگو قرار دهیم.

«سعیدالله امیدی» دوم شهریور سال ۱۳۴۴ در شهرستان کبودرآهنگ از توابع استان همدان متولد شد و در ۳۱  تیرسال ۱۳۶۴، در منطقه جوانرود بر اثر برخورد با مین به شهادت رسید و درگلزار شهدای شهر کبودراهنگ تشییع و به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت نامه شهید آمده است:

مى روم تا به نداى هل من ناصر ينصرنى امام لبيك بگويم. مدتها است كه در انتظار شهادت نشسته‌ام و از شهرم هجرت مى‌كنم و مى‌روم به جايى كه ياران امام حسين(ع) عاشقانه و با نيتى پاك و خالصانه جان خود را فداى الله و قرآن و اسلام مى‌كنند. با زندگيم نتوانستم خدمتى انجام دهم، مى‌روم تا شايد با قطره‌اى از خونم خدمت كوچكى به اسلام و دينم كرده باشم .

اسلام به خون احتياج دارد تا آبيارى شود و تمام مستضعفين جهان از بند مستكبرين خونخوار نجات يابند. اينك من از مردم انقلابى و مسلمان مى‌خواهم كه همواره پشت سر امام حركت كرده و او را نتها نگذارند و تا پيروزى كامل اسلام دست از مبارزه عليه كفر و نفاق برندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار