دیدار فرمانده انتظامی ایرانشهر با خانواده دارای سه شهید

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر‌ با خانواده سه برادر شهید (شهیدان محمدی) در ایرانشهر دیدار کرد.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ - 29June 2022

دیدار فرمانده انتظامی ایرانشهر با خانواده سه برادر شهیدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «حسن کیخا» فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با خانواده سه برادر شهید نواب، خداداد و احمد محمدی در ایرانشهر دیدار کرد.

سرهنگ «حسن کیخا» فرمانده انتظامی ایرانشهر در این دیدار اظهار داشت: شهيد يک هويت و متعلق به همه جامعه است و بايد بدانيم که جوانانی که جان خود را در راه دفاع از ميهن و اسلام فدا کرده و می کنند، سرمايه های بزرگ و ثمره انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: سربلندی و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران از برکات خون شهدا است و قدم به قدم اين خاک گواهی دلاوری های مردان و زنانی است که خالصانه برای حفظ اين خاک و بوم و دفاع از ارزش های اسلامی درمقابل دشمن ايستادند.

سرهنگ کیخا عنوان کرد: ما ازخانواده‌های شهدا به عنوان الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه ياد مي‌کنيم و تمام عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ايران به برکت خون شهدا و دعای خير خانواده‌های آنان است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر، تکريم خانواده های معظم شهدا را ادای دين به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما مدافع اسلام و ارزش های آن هستيم و ادامه دادن راه شهدا را وظيفه خود می دانيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها