نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

«بصیرت» عامل پیشرفت کشور است

ماموستا «رستمی» گفت: همکاری و تعامل بین دولت و مردم و اقشار مختلف، زمینه را برای رفع مشکلات بخش‌های مختلف برطرف می‌کند، بنابراین وجود بصیرت عامل پیشرفت کشور و مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶ - 30June 2022

«بصیرت» عامل پیشرفت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن تشکر از مدیران تلاشگر اظهار داشت: شایسته‌سالاری مسئولان در سایه خدمت‌گزاری صادقانه و دلسوزانه انجام می‌شود که این مسئله در استان محقق شده است.

وی بر لزوم دوری از مصرف‌کنندگی صرف و تلاش در عرصه تولید تاکید کرد و افزود: امروزه کشاورزان بزرگترین تولیدکننده و در این عرصه نقش‌آفرینی می‌کنند، بنابراین توجه به این حوزه مهم است.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل بین دولت و مردم و اقشار مختلف، زمینه را برای رفع مشکلات بخش‌های مختلف برطرف می‌کند، بنابراین وجود بصیرت عامل پیشرفت کشور و مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

ماموستا رستمی تاکید کرد: دولت سیزدهم با جدیت مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کند که ستودنی است و امیدواریم ایرانی قوی از لحاظ اقتصادی به جهان معرفی شود و این مهم با تعامل و دوری از جناح بازی، قابل تحقق است.

وی جهاد فی سبیل الله در همه حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: دین اسلام از کناره‌گیری پرهیز کرده و می‌طلبد که مدیران به میان مردم رفته و مشکلات را پیگیری کنند.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری حفظ وحدت و ارتقای بصیرت و آگاهی در مقابله با دشمنان در شرایط کنونی را ضروری دانست و افزود: خدمتگزاری، احساس مسئولیت و صداقت و تعامل با مردم بزرگترین نیاز جامعه است و نصف عبادت «خدمت عام» است و باید مسئولان در این راستا گام بردارند.

ماموستا رستمی بر لزوم معرفی ظرفیت‌های کشور و استان تاکید کرد و یادآور شد: امروزه دولتمردان در استان نیز در راستای کار و توسعه تلاش می‌کنند و خوشبختانه ایران اسلامی از لحاظ امنیت، امن‌ترین کشور دنیاست و این در حالی‌ست که کشورهای همسایه از ناامنی رنج می‌برند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها