معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است

حجت‌الاسلام «محمدیان» گفت: همه دنیای می‌دانند پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است.
کد خبر: ۵۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ - 30June 2022

پرچم مبارزه با ظلم و استکبار در دست ملت ایران است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» شامگاه (چهارشنبه) در اختتامیه اردوی راه رضوان ویژه روحانیون اهل سنت، اظهار داشت: ملت ایران ۴۳ سال است پرچم مبارزه با طاغوت یعنی جریان استکبار و سلطه را در دست دارد و در این مدت هر چه جلو آمده ایم ملت ما قوی‌تر شده و آن‌ها ضعیف شده اند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: هر جا در این دنیا انسان مؤمن، با صفا، عدالت طلب و آزاده‌ای وجود دارد به ملت مسلمان و مبارز ایران با نگاه عظمت می‌نگرد، اینگونه در چشم دنیا، مردم ایران بزرگ جلوه کرده اند.

وی بیان کرد: ما یک درصد جمعیت و وسعت کره خاکی را داریم، اما اثرگذاری ما بیش از این مقدار است و اکنون هر انسان آزاده و عدالت طلب و مخالف استکبار دلش با ملت ایران می‌تپد، چون این ملت به کفر به طاغوت و ایمان به خدا عمل کرده است.

محمدیان اظهار کرد: هزار و ۴۰۰ سال برای خاموشی این نور تلاش کرده اند، اما این نور طبق وعده الهی در همه جهان منتشر خواهد شد و ملت بزرگ ما پرچمدار این نور در تمام دنیا خواهد بود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: هرچه از دست ما بربیاید برای رشد علمی و بصیرت روحانیون در مسائل روز جهان اسلام انجام خواهیم داد البته مدیریت این اقدامات باید به دست خود این روحانیون باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: عدالت خواهان جهان با عظمت به ملت ایران می‌نگرند.

محمدیان با اشاره به اردوی رضوان گفت: این اردو‌ها نباید فقط یکبار در سال و آن هم در فصل گرم سال باشد بلکه باید چند بار و قطعاً با حضور خانواده روحانیون اهل سنت برپا شود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار