دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با خانواده شهید الماسیان:

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور است

غریب آبادی در دیدار با خانواده شهید الماسیان،گفت: محاکمه سرکرده گروهگ تروریستی حرکت النضال مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.
کد خبر: ۵۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 30June 2022

محاکمه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، مرحمی بر دل خانواده‌های شهدای ترور استبه گزارش گروه اجتماع دفاع‌پرس، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، با خانواده شهید «هادی الماسیان»، که در حمله تروریستی سال ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

غریب آبادی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این شهید عزیز، اظهار داشت: تحمل این مصیبت کار ساده و سهلی نیست، ولی خداوند متعال به خاطر مقام والای این شهید عزیز به شما صبر و تحمل عطا کرده است.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال، گفت: سرکرده این گروهک تروریستی، «حبیب الاسیود» حدود دوسال پس از گذشت حادثه اهواز دستگیر و بازداشت و به ایران منتقل شد. محاکمه این سرکرده گروهگ تروریستی مرحمی است بر زخم دل خانواده های شهدا.

غریب آبادی تاکید کرد: اگر ایثارگری و از جان گذشتگی شهدایی مانند شهید الماسیان عزیز که خالصانه مجاهدت کردند، نبود، در این سطح از امنیت نبودیم؛ امنیت و ثباتی که ملت ما دارند حاصل خون این شهدا است.

در ادامه این دیدار، همسر شهید الماسیان با بیان اینکه شهادت آرزوی همسرم بود و در کربلا و مشهد مقدس شهادت را آرزو کرده بود،‌ به ذکر خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار