فرماندار اسدآباد:

ساماندهی مزار شهدای اسدآباد در اولویت قرار گیرد

«شرکائی» گفت: ساماندهی مزار شهدای اسدآباد در اولویت برنامه‌های شهرداران و دهیاران قرار گیرد، چرا که شهدا به عنوان هویت، تاریخ و اعتبار ما هستند.
کد خبر: ۵۳۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 30June 2022

ساماندهی مزار شهدای اسدآباد در اولویت قرا گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسین علی شرکایی» فرماندار اسدآباد امروز در  جلسه ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: شهدا آبرو، افتخار و عزت کشور هستند و تمام دوستان این شورا وظیفه دارند در جهت ساماندهی، مرمت و بازسازی مزارهای آسیب دیده اقدام کنند.

وی با اشاره به توجه دستگاه‌های مسئول شهر و روستا در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: مدیران و مسئولان شهری و روستائی فقط به نصب و ادای رفع تکلیف در جهت نصب تصاویر شهدا اقدام نکنید، بلکه هدف و راه شهدا را همیشه باید الگوی زندگی خود قرار دهیم.

شرکائی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ شهید و شهادت بر همه واجب است و همه می‌گویند شرمنده شهدا هستیم، ولی کار ما از شرمندگی گذشته و باید از شهدا حلالیت بطلبیم.

وی بیان داشت: در جلسه‌ای که با رئیس بنیاد مستضعفان داشتیم، قول تامین اعتبار جهت فضاسازی، مبلمان و آسفالت گلزار شهدای گمنام شهرستان را به ما دادند.

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: ساماندهی مزار شهدا، برق رسانی، راهسازی و آسفالت، در اولویت برنامه‌های شهرداران و دهیاران قرار گیرد، چرا که شهدا به عنوان هویت، تاریخ و اعتبار ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار