رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران توانسته با تکیه بر آرمان‌های شهدا به قله‌های ترقی برسد

سردار «سلیمانی» گفت: مسیر شهدا ادامه دارد، ملت ایران توانسته با تکیه بر آرمان‌ها و خون شهدا قله‌های ترقی را طی کند و الگویی برای جهان اسلام باشد.
کد خبر: ۵۳۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ - 30June 2022

راه شهدا ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای حضور در آئین گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران با استقبال رسمی، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و بهرام نیا، استاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرای استان از طریق فرودگاه شهدا ایلام وارد این استان شد.

دیدار با خانواده معزز شهدا، حضور در مراسم اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند ایلامی به همت بسیچیان استان ایلام، دیدار با مسئولان استان و حضور در آئین سالروز آزادسازی مهران از برنامه های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان ایلام است.

سردار سلیمانی در بدو ورود به استان با همراه جمعی از مسئولان استان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با خانواده شهید فرجی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا چشم و چراغ جامعه اسلامی هستند، بیان کرد: مسیر شهدا ادامه دارد، ملت ایران توانسته با تکیه بر آرمان‌ها و خون شهدا قله‌های ترقی را طی کند و الگویی برای جهان اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار