نماینده ولی فقیه در استان همدان:

صحبت غرب از حقوق بشر، شبیه به طنز است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه هر کس مطابق خواسته‌های غرب عمل نکند، تحریم می‌شود، گفت: صحبت غرب از حقوق بشر، بیشتر شبیه به طنز است.
کد خبر: ۵۳۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ - 01July 2022

صحبت غرب از حقوق بشر، بیشتر شبیه به طنز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان امروز در نماز جمعه همدان، اظهار داشت: حقوق بشر، ایده‌ای در سازمان‌های بین‌المللی بود تا از حقوق ذاتی بشر دفاع کند، امروز این ایده نه تنها کرامت بشر را حفظ نکرده بلکه وسیله‌ای برای برچسب زدن به مخالفین کشورهای غربی شده است.

وی افزود: کشوری امروز حرف از حقوق بشر می‌زند که دارویی که برای حفظ جان بیماران ضروری است را تحریم می‌کند

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه هر کس مطابق خواسته‌های غرب عمل نکند، تحریم می‌شود، گفت: کشوری که بمباران اتمی انجام داده و هزاران نفر را به قتل رسانده، ما را متهم به ساخت بمب اتم می‌کند و صحبت غرب از حقوق بشر، بیشتر شبیه به طنز است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز ازدواج بیان داشت: خانواده در اسلام از مقدس‌ترین بنیان‌ها است که مبتنی بر محبت و مودت زوجین است، سیاست‌های غربی به دنبال تغییر در ساختار خانواده و ترویج ازدواج‌های نامشروع و غیر قانونی است که در منظر تمام ادیان الهی و حتی غیر الهی، غیر مشروع و خلاف شرع است.

 نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اسلام توصیه به آسان کردن مسیر حلال ازدواج دارد؛ اما مهریه‌های سنگین، تجمل‌گرایی، مد پرستی، خرج های اضافی مانع از این کار هستند.

وی در بخشی دیگراز سخنانش ابراز داشت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان فرصت مناسبی بود تا آورده‌هایی مختلفی برای استان داشته باشد، نیازمند آسیب شناسی این جشنواره هستیم که تا به حال چه آورده‌ای، هم مثبت و هم منفی برای استان داشته است.

آیت‌الله شعبانی متذکر شد: باید با تدبیر و نظارت کافی، جشنواره‌ای مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ملی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار