شهید تکللو: با ابرقدرت‌ها و ظالمان مبارزه کنید

شهید عباس تکللو در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «سلام و درود بر بسیجیان جان برکف که با ایثار خود فهماندند هیچ قدرتی از قدرت خدا بالاتر نیست و ابرقدرت تنها خداست.»
کد خبر: ۵۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 01July 2022

شهید تکللو: با ابرقدرت‌ها و ظالمان مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌‎پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید عباس تکللو

بسم رب شهداء و صدیغین

ربنا افرغ الینا صبرا و ثبت اقدامنا و النصرنا علی القوم الکافرین

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با سلام و درود بر نایب بر حقش خمینی بت شکن پیر جماران امام امت امامی که با سخن قاطع خود به ابرقدرت‌ها بخصوص آمریکا فهماند که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نخواهد کرد و با رهبری قاطع خود انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی را بر حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پیروز کرد و فهماند که اسلام همیشه پیروز است.

و با سلام بر شهیدانی که با خون رنگین خود تاریخ را دوباره نوشتند و سلام و درود به رزمندگان مقاوم و غیور جبهه نور علیه ظلمت، رزمندگانی که ثابت کردند اگر در آن موقع نبودند به ندای امام حسین (ع) لبیک بگویند و امام خود را یاری کنند، ولی در این زمان به ندای حسین زمان لبیک گفتند.

و با سلام و درود بر بسیجیان جان برکف که با ایثار خود فهماندند هیچ قدرتی از قدرت خدا بالاتر نیست و ابرقدرت تنها خداست بسیجیانی که غیرتشان در صخره‌های کوه‌های بزرگ غرب است یا در لابلای سنگر‌های داغ خوزستان؛ بسیجیانی که دیوانه اباعبدالله‌الحسین هستند و با سلام و درود به امت همیشه در صحنه که با مقاومت خود فهماندند که منافقین هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آری‌ای تاریخ نویس قلمت شکند اگر ننویسی که بر مردم ایران چه کردند و اگر ننویسی که شهر‌های کشورمان چه کردند اگر ننویسی که با کودکان خردسال چه کردند و اگر ننویسی که با روحانیت مبارز ما چه کردند.

چند کلمه‌ای وصیت با پدر و برادران عزیزم و امت بیدار دارم؛ پدر بزرگوارم و برادران عزیزم و خواهران مهربانم اگر خبر شهادت من به دست شما رسید ناراحت نشوید و بر بالین من گریه مکنید؛ برای حسین گریه کنید مرا در کنار فبر مادرم بخاک بسپارید و اگر جنازه‌ام به دست شما نرسید ناراحت نباشید.

و‌ای برادران عزیزم سلاح خونین و بر زمین افتاده مرا از زمین بردارید و راه مرا ادامه بدهید و انتقام خونم از جنایتکاران بگیرید وصیت من به امت بیدار این است که همیشه وحدت اسلامی خود را حفظ کنید و نگذارید که منافقین و گروهک‌ها به اسلام ضربه بزنند؛‌ای امت بیدار باشید نکند از رفتن فرزندان خود به جبهه خودداری کنید بدانید که جبهه دانشگاه است، دانشگاه خودسازی.

و‌ای کسانی که خیال دارید به اسلام لطمه وارد کنید چشمتان کورباد که هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید و‌ای دوستان دانش‌آموز راه مرا در سنگر‌های با عظمت مدرسه‌ها ادامه دهید و با درس خواندن خود با ابرقدرت‌ها و ظالمان مبارزه کنید؛ و در آخر دوباره تکرار می‌کنم‌ای پدر و‌ای برادران و‌ای خواهران عزیزم نکند با ناراحت شدن شما و گریه کردن شما دشمنان اسلام خوشحال شود و بگوید که روحیه آن‌ها ضعیف است اگر هم گریه می‌کنید برای حسین گریه کنید که حسین تمام اقوام و آشنایان و یاران خود را از دست داد و خود نیز به شهادت رسید همیشه امام را دعا کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و امام را فراموش نکنید.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار