شهید ترک: اسلام را یاری کنید

شهید محمدرحیم ترک در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «راضی به رضای الهی باشید دست از اسلام و امام و قرآن و عترت نکشید به هر طریق که برایتان میسر است اسلام را یاری کنید.»
کد خبر: ۵۳۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ - 02July 2022

شهید ترک: اسلام را یاری کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید محمدرحیم ترک

«بسم الله الرحمن الرحیم بسم رب شهداء و الصدیقین الله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم فی سبیل الله خدا را خدا را یاری کنید در جهاد با مالهایتان با جان‌هایتان و زبان‌هایتان از وصیت حضرت علی (ع) به حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام حسین (ع)؛ نهج البلاغه ص ۹۷۸

اینک که با فضل و یاری و عنایت خاصه پروردگار در سن ۵۴ سالگی خدای من این لطف و محبت را ارزانی داشته با آگاهی کامل و توکل به ذات اقدس پروردگار قدم در راه نهاده و از تمام علائق مادی، زن و فرزند و قوم و خویش و خانه و زندگی و کسب و کار بریده و به الله متصل گشته و از زادگاه خود هجرت کرده‌ام و در صف سربازان امام زمان (عج) درآمده و به صدای هل من ناصراً ینصرنی حسین زمانم لبیک گفته‌ام و دنیا را به آخرت سودا کرده‌ام ناراحت و نگران نباشید.

اگر شما را ترک کرده و تنها گذاشته‌ام مرا ببخشید، چون «الاسلام هو التسلیم»، اسلام یعنی اطاعت از حق و اسلام از هر چیزی برتر و بالاتر است، شما هم اسلام را انتخاب کنید و راضی به رضای الهی باشید دست از اسلام و امام و قرآن و عترت نکشید به هر طریق که برایتان میسر است اسلام را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند بخود ببالید و افتخار کنید که هدیه نا قابل شما مورد قبول پروردگار واقع شده است.

برای امام دعا کنید، خداحافظ امام و همه شما باشد از دوستان، اقوام، آشنایان و همسایگان طلب حلالیت و آمرزش دارم برایم از خدا طلب مغفرت کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار