شهید اکبرى: راه امام را ادامه دهید

شهید مجید اکبرى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «راه امام را ادامه دهید و او را در هیچ مرحله‌اى تنها نگذارید تا رستگار شوید، تابع ولایت فقیه باشید.»
کد خبر: ۵۳۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲ - 29June 2022

شهید اکبرى: راه امام را ادامه دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مجید اکبرى

«بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و انه خیر ناصر و معین.

یا ای‌ها الذین امنوا هل ادلکم على تجاره تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فى سبیل الله باموالکم و انفسکم ذالکم خیر لکم ان کنتم تعلمون؛ سوره صف آیه ۹ الى ۱۱

اى اهل ایمان آیا شما را به تجارتى سودمند که شما را از عذاب دردناک آخرت نجات بخشد دلالت کنم؟ آن تجارت این است که به خدا و رسول او ایمان آورید و با مال و جان در راه خدا جهاد کنید. این کار از هر تجارتى اگر آگاه باشید براى شما بهتر است.

در ابتداى سخنم نام سرور و آقایم سیدالشهدا را به زبان می‌آورم، سیدى که نام او بدن ضعیفم را به لرزه درمی‌آورد و یاد او دلم را روشن می‌کند، زمانى که نام حسین (ع) به گوشم مى رسد یاد خواهرش زینب و طفلان مظلومش می‌افتم؛ افسوس مى خورم که چرا خداوند مرا در عصر حسین (ع) نیافرید تا یکى از سربازهاى او باشم، اما امروز راه حسین (ع) را در فرزند خلفش روح‌الله دیدم و صداى هل من ناصرش را لبیک گفتم و قرآن را در یک دست و سلاح را در دست دیگر گرفتم و پاهایم را محکم بر زمین کوبیدم و با خدایم عهد کردم تا آخرین قطره خونم در راه حق قدم بردارم و خدا را صد‌ها مرتبه شکر و سپاس می‌کنم که مرا به صراط مستقیم هدایت کرد.

برادران و خواهران عزیزم! راه امام را ادامه دهید و او را در هیچ مرحله‌اى تنها نگذارید تا رستگار شوید، زیرا راهى که امام سیر می‌کند راه خداست و براى رسیدن به این راه هیچ راهى جز پشتیبانى و حمایت از امام و ولایت فقیه نیست. نکند به یکى از یاران امام تهمت ببندید یا غیبت کنید، زیرا اینگونه بدی‌ها را به مومنین بستن گناهى کبیره و حق‌الناس است و خدا چنین افرادى را نخواهد بخشید.

پدر و مادر عزیزم! بر شهادتم افتخار کنید و سرتان را بالا بگیرید که چنین فرزندى را در راه خدا قربانى کرده‌اید، درود خدا بر شما که وقتى هنوز زبان باز نکرده بودم شهادتین را یادم دادید و نماز خواندن و اصول و فروع دینم را در کودکى به من آموختید.

پدرجان و مادر عزیزم! اگر می‌دیدید که بعضى اوقات بدون اجازه شما به جبهه می‌رفتم به این دلیل بود که نداى امام حسین (ع) مرا می‌خواند و بدون اراده به سوى جبهه روانه می‌گشتم، اما باز مرا ببخشید و حلالم نمایید.

پدر و مادر عزیزم نمی‌گویم گریه نکنید، گریه کنید، اما نه براى من، براى مظلومیت امام حسین (ع) و براى رضاى خدا و همراه با دعا، زیرا قرآن می‌فرماید قل مایعبوبکم ربى لولا دعاکم، بگو اگر دعا (ناله و زاری و توبه شما) نبود خدا به شما چه توجه و اعتنایی داشت؟

پدر و مادر عزیزم و خواهران و برادران بزرگوارم صبر و استقامت را پیشه کنید و همیشه ذکر خدا را بر زبان داشته باشید و در نماز شب‌هایتان مرا نیز دعا کنید و برایم طلب آمرزش از درگاه خداوند نمایید.

من راهم را آگاهانه انتخاب کردم، آگاهانه سیر نمودم و آگاهانه رفتم. چشم منافقین کور و لعنت خدا بر آن‌ها باد که دست در دست دشمنان اسلام نهاده‌اند، اما کورخوانده‌اند، زیرا امت ما امامى آگاه دارد و به قوت و یارى خداوند دسیسه‌ها و نقشه‌های شیطان‌گونه‌شان یکى پس از دیگرى نقش بر آب می‌شود.

اى جوانانى که براى هواى نفس و مادیات و به خاطر دنیا به انحراف افتاده‌اید کمى به خود بیایید، فکر کنید و بیدار شوید و از جهالت و لجاجت به درآیید و توبه کنید تا خداوند انشاءالله شما را ببخشد. امت حزب الله پشت جبهه را محکم بگیرید و از جان و مال خود انفاق کنید و رزمندگان و فرزندانتان را یارى کنید، نماز جمعه و دعاى کمیل و دیگر مراسم را باشکوه برگزار کنید، چون این مراسم است که اسلام را زنده نگه می‌دارد.

سخن آخرم در مورد برادران گروه‌هاى مقاومت است برادران عزیز! فعالانه در مساجد خدمت کنید، پایگاه‌ها را گرم نگهدارید، تبلیغات و جذب نیرو را افزایش دهید و خوب و خداپسند با مردم رفتار کنید.

در آخر از همه دوستان و آشنایان اگر بدى از ما دیده‌اند حلالیت مى طلبم وامیدوارم همیشه در کارهایتان موفق باشید، والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها