امام جمعه قصرشیرین:

ترورهای آمریکا از اول انقلاب تا امروز بیانگر حقوق بشر آمریکایی است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: ترورهای ناجوانمردانه آمریکا از اول انقلاب تا امروز بیانگر حقوق بشر آمریکایی است که استکبار جهانی از آن دم می‌زد.
کد خبر: ۵۳۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 01July 2022

ترورهای آمریکا از اول انقلاب تا امروز بیانگر حقوق بشر آمریکایی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» خطیب نماز جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ترورهای ناجوانمردانه آمریکا از اول انقلاب تا امروز بیانگر حقوق بشر آمریکایی است که استکبار جهانی از آن دم می‌زد.

وی با اشاره به ضرورت ورود به جهاد تبیین به ویژه در خصوص نقض حقوق بشر توسط آمریکا، افزود: هفته حقوق بشر آمریکایی بهترین زمان برای تبیین جنایات استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است که ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از آن است.

وی با اشاره به خبر بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال جاری، تصریح کرد: اربعین و بازگشایی مرز خسروی ظرفیتی است که از نظر فرهنگی و زیرساختی باید مورد توجه قرار گرفته و در راستای افزایش معرفت دینی زائران حسینی در شهرستان قصرشیرین تلاش شود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین ادامه داد: بعد معرفتی و وحدت آفرین اربعین است که این اجتماع را بزرگترین اجتماع بشری ساخته است.

حجت الاسلام صالحی با تبریک اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: خانواده به واسطه اینکه به عنوان نخستین کانون شکل دهنده شخصیت افراد در جامعه تأثیر گذار است باید مدیریت شود.

وی با بیان اینکه از کانون خانواده یکی از اهداف دشمن است، گفت: امروز که استکبار جهانی با روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به ملت عزیز ایران است، کانون‌های گرم خانواده‌ها را هدف قرار داده و به دنبال سست کردن بنیان خانواده است که باید برای حفظ این کانون تأثیرگذار تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها