با صدور پیامی؛

دادمان درگذشت «مهاجر سرزمین آفتاب» را تسلیت گفت

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سبا بابایی (یونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 01July 2022
دادمان درگذشت «مهاجر سرزمین آفتاب» را تسلیت گفتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، در پی درگذشت سبا بابایی (یونیکو یامامورا) پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:
 
«انالله و انا الیه راجعون
 
امروز روح مادر نورانی‌مان بانو سبا بابایی (یونیکو یامامورا) به رحمت ایزدی پیوست و به آرامش ابدی در معیّت فرزند شهیدش رسید.
 
ایشان براستی مصداق آیه شریفه «الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِمأَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ» در زمان ما بودند و حضور و وجودشان در جریانات فرهنگی بین دو کشور ایران و ژاپن مثمرثمر و منشأ اثر بود. روحیه خستگی‌ناپذیر و مسلک فروتنانه او در کنار اعتقاد راسخ به اسلام عزیز و انقلاب خمینی کبیر (ره) آن چیزی است که از این مادرْشهید بزرگوار در ذهن‌ها باقی می‌ماند و روایت زندگی او به قدر خاص‌بودن در این دنیا، منتخب و خاص در دل تاریخ مثل ستاره‌ای روشن خواهد درخشید.
 
از افت و خیز زیست زمینی این بزرگ‌زن، کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» باقی مانده است؛ این کتاب قطعاً رسالت بزرگی در نشر زندگانی عجیب و نجیب ایشان به‌عهده خواهد داشت.
 
به روح فرزند شهید ایشان همچنین همسر بزرگوارشان درود می‌فرستم و این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده مکرّم ایشان و اهالی فرهنگ و ادب تسلیت عرض می‌نمایم.
 
روحشان قرین رحمت الهی باد.
 
محمد مهدی دادمان
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰»
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها