رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر:

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است

«مهدی‌خانی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب تقویت روحیه استکبارستیزی و بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.
کد خبر: ۵۳۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 02July 2022

بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، جلسه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان «فریدونشهر» صبح امروز (شنبه) در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، «ولی‌الله مهدی‌خانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونشهر، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امنیت و آرامشی را که امروز از آن برخورداریم، به برکت مجاهدت و ایثارگری شهدا و ایثارگران است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم و با تمام توان و با سرلوحه قرار دادن سبک زندگی شهدا، در اشاعه فرهنگ عظیم ایثار و شهادت و خدمت به مردم قدم برداریم.

وی در ادامه، در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بیان مسائلی پرداخت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را موجب تقویت روحیه استکبارستیزی و بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دانست.

همچنین در این جلسه «محمد جواد صفا» فرماندار شهرستان فریدونشهر نیز با اشاره به نقش مؤثر یادواره‌های شهدا، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی و یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان و به خصوص روستا‌ها را خواستار شد و بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر ادارات شهرستان در امر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

در این جلسه مسئولان نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص شیوه‌های ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها